/ Allmänt / Foto /

The Lady Gaga concert

Okej, vart ska jag börja?! Alltså, konserten igår var så sjukt jävla bra så det går inte ens att beskriva. Lady Gaga ägde och hon är fan i mig världens stjärna. Hon är personlig, har humor på scenen, dansar skitbra och sjunger som en gud. Hon började showen med att rida in från borgen på en häst, alltså..hur grym är hon inte? Med riddare bakom sig och världens utstyrsel. Hon rev av världens låtar och fick hela publikhavet att gunga! Favoritlåtarna igår går knappt att säga, men gillade Pokerface, Telephone och Americano väldigt mycket. Sen sjöng hon några ballader också vilket var jättefint. Tre fans fick gå upp på scenen, gråtandes och helt chockade. Mrs Gaga var helt amazing med dom, så otroligt kul att se! Hade en sjukt bra kväll och jag är så himla glad att vi bokade dessa spontanbiljetter. Ångrar det inte en enda liten sekund =)
#1 / / Elinlovisa.se:

Åh jag är så ledsen över att jag inte kunde gå. Hon är verkligen grym! Får väl bära med mig minnet från när jag såg henne för typ 2 år sedan. Så fin din nya blogg är! :-) puss o kram

#2 / / Nathalie:

Så cool den första bilden var!