/ Allmänt /

ÅRSRESUMÉ, PART I

12JANUARI: Jag firade in det nya året i Bergen med min fina Pazze, kvällen slutade med utgång innan vi gick hemåt och spelade in världens roligaste mobilfilm som jag än idag skrattar så jag gråter av. Pazze drog sen till Australien och kvar lämnade hon sin favorit-bomberjacka, även jag älskade den så jag fick den som ett litet minne hej3 4FEBRUARI: Jag fick en betydligt kortare frisyr och jag möblerade om och kom i ordning i våran nya (men sjukt äckliga) lägenhet. hejhej_195716059 6MARS: Våren kom till Norge och vi satt på uteserveringar, grillade och hade det väldigt bra. Inhandlade även en underdel till min bikini till sommarens kommande resa. Mycket nöjd! hej8 9 APRIL: Jag poserade till bloggen i mitt snygga läppstift och gjorde om mina shorts mer trashiga och till det populära "dip dye". Överraskade även mina tjejer där hemma denna månad, men har tyvärr ingen bild från det. hej1110MAJ: Njöt av den sista månaden i underbara Bergen. Här är det jag och norska Cassandra som sitter på resturangen Harbour. Passade även på att ta fina foton överallt innan jag åkte hem, det är en av dom vackraste städerna jag sett. hej 1314 15 JUNI: Mamma kom till Bergen och hjälpte mig att flytta hem, sorgligt efter ett helt år..men ändå skönt på något sätt. Jag drog till Cypern med fina vänner och levde som en kung, en oförglömlig resa. hej hej Resterande sex månader dyker upp i morgon.. =)
#1 / / Jeanette♥:

Fina bilder:)

Sv: Hoppas du kommer trivas där. Gott nytt år!!

#2 / / EMMA - FOTO:

sv: Men åh, du gör mig ju generad med dina fina ord =) Ska svara på ditt mail imorn =)