/ Allmänt /

ÅRSRESUMÉ, PART II

1112 3JULI: Jag gjorde min första tatuering, tjejerna och jag åkte på världens bästa och roligaste tripp till Köpenhamn och jag köpte min efterlängtade kamouflage-jacka. hej4 ida gravid 5AUGUSTI: Jag färgade till en ombre och blev uppmärksammad på blogg.se med just denna bild. Var även nere på augustifestivalen här i Norrköping och fyndade en liten drömfångare som jag sen gjorde till ett halsband. Bytte någonstans här i svängarna bloggplattform från blogg.se till Modeflickan, trivs fortfarande superbra! (Fick även den här månaden reda på att min bästa vän skulle bli mamma..) hej6 elin gravid 7SEPTEMBER: Jag åkte till Oslo för att hälsa på fina Bella, hon bodde i Bergen innan precis som jag. Jag fyllde även 24 år denna månad och tillsammans med Natta hade vi fest med temat "lösögonfransar". (Fick reda på att ytterliggare en tjejkompis skulle ha barn..) hej8 9OKTOBER: Shoppade lite fina höstplagg och gjorde det hemtrevligt i mitt rum med ny kudde. (Tro det eller ej, men även denna månad fick jag den fantastiska nyheten att en nära vän ska bli mamma..vem får ni veta om någon dag eller två =) hej10 1112NOVEMBER: Jag köpte min underbara t-shirt från BIK BOK som jag bara älskar. Var även med i ett reportage i Expressens "spaningssida" gällande mode vilket såklart var väldigt roligt! Och jag trivdes kanon i min neonmössa. hej 13 1415 DECEMBER: La upp mitt första sångklipp på denna blogg, gjorde om lite i mitt rum och köpte fina dekorationssaker. Färgade även bort min ombre och firar numera in det nya håret i en betydlig ljusare hårton =) hej hej hej Det sista halvåret har varit mest spännande detta år. Upplevt så mycket roligt när jag tänker tillbaka. År 2013 kommer bli så händelserikt, bara för att nämna några saker: börjar jobba på mitt nya jobb, tre vänner ska bli mammor och två bröllop ska upplevas ♥  hej VÄLKOMMEN 2013!