/ Allmänt / Video/Sång /

I AM SINGING

[videofyme id="696946" width="800" height="456" class="aligncenter"]

Okej, nu kör jag.. Ni som inte visste att jag älskar att sjunga, ni vet det nu. Har dragit mig från att lägga ut sångklipp här men nu känner jag att jag inte kan fega ur längre. Det är det här jag älskar att göra, sen vet jag att jag inte är en sångerska som sjunger perfekt.. Men det får ni ta =)

#1 / / Emelie:

Bravooo! Så himla fint. Gud vad duktig du är!! <3

#2 / / STYLEMIND:

Vad duktig du är!!! Tycker du sjunger jättefint!! :)

#3 / / emmawagenius:

Men vad duktig du är finis!

Sv: Hih ja det tog ju lite tid, men jag är så långsam med allt jag gör såååå hiho.
KRAM

#4 / / Sandra:

va kul att det kom upp ett klipp tillslut emelie! :)
Det var ju jätte fint!

#5 / / B R O W N S U G A R:

Ååh vad fint du sjunger!! Väldigt vackert att lyssna på :)

#6 / / lisette:

Fick gåshud! Du sjunger väldigt bra :) Bra låt med.