/ Mode/Inspiration / Outfits /

Neon

mössa: cubus Igår invigde jag min nya neonfärgade mössa. Jädrar vad jag trivs i den! Man syns ju verkligen, men jag tycker bara det är snyggt. Speciellt om man matchar den till svart som jag gjorde igår. Igår var en himla bra dag, anledningen till det var för att jag delvis träffade Elin och lunchade med henne. Vi lärde ju känna varandra genom bloggarna när hon bodde i Norrköping, men nu bor smålandstjejen i Kiruna och vi har inte setts på över 1,5 år. Men i vår så ska jag resa dit tänkte jag, för då har förhoppingvis hennes lilla bebis fötts
#1 / / Nathalie:

Haha jag sa ju att du skulle ta en sån bild! Du ba blev skit sur när jag fotade och du inte va beredd:)

#2 / / STYLEMIND:

Snyggt! Jag har en knallrosa mössa som ja älskar. Fast den e ju också finast till svart och eftersom de börjar bli kallt med skinnjacka måste jag typ köpa en svart vinterjacka... suck... fast jag har en grå och en grön ;)