/ Allmänt / Foto /

emeliecatrine @ Instagram

När jag inte sitter vid min lilla silverfärgade laptop och bloggar så kan man ju hänga med i mitt liv på Instagram, om man nu tycker det skulle vara intressant. Riktigt kul är det faktiskt! På bloggen gillar jag att ha det stilrent, fina bilder och lite text medans jag på Instagram kan lägga upp bilder på min slaffsiga pizza och få folk att gilla det, haha. Men det är härligt tycker jag, konstraster. Man kan ju inte vara proffsfotograf jämt liksom ;)
#1 / / Nathalie:

Hehe ja visst är den fin. Men lite sur jag blev när jag såg att dom hade en sån där svart hårig träja jag vill ha (en sån jag provade på bik bok) men det fanns bara xs kvar i den!!!

Du hur har du gjort med sådär många småbilder? Puss

#2 / / Jeanette:

Fina bilder:) Följer dig gärna där och själv heter jag samma som bloggen:kr

#3 / / Sandra- Mamma till Wilmer och Joline:

Håller med, instagram är toppen, även om jag inte är super aktiv där, så är de skönt att bara kunna slänga upp en spontan bild.