/ Allmänt / Outfits /

Sunday

Igår blev det fest, hemmafest hos en kille jag känner! Det var i princip bara grabbar och jag, men det var faktiskt lite omväxlande och kul att prata om nedsänkta bilar, fälgar och öl. Haha! Blev några glas där på kvällskvisten så idag är jag lite seg, men skönt att man typ aldrig mår dåligt. Har i allafall tagit bilen och åkt ner och köpt världens godaste pizza, ingen fett-pizza utan tunn italiensk med parmesán. Mumma! I soffhörnet ligger jag nu och jag funderar starkt på att ta mig ett glas med iskall cola..
#1 / / lisette:

ibland är det skönt att bara sitta med grabbar, det får man själv uppleva när man går på fotboll. Det är verkligen ingen kvinnlig detalj då... ;p Grymt snygg med hoodtröja och militär. En stil jag länge gått och tänkt på som jag faktiskt gick och handla efter häromdagen, var när du hade spetströja och hood på det. Sjukt nice inspo och så typiskt mig!