/ Diary /

Diary

Nu var det längesen jag skrev ner lite tankar här, så vi ägnar några rader åt detta nu..
 
Är det någon mer än jag som blev helt varm inom mig när jag läste att Blondinbella är gravid? Alltså jag vet inte vad det är med mig och graviditeter, men det är så himla stort och häftigt tycker jag. Att se någon så ung och stark kvinna som hon, någon som verkligen satsat på karriären, med lika många haters som lovers bara kan stå på sig och köra sitt race, förlova sig tidigt och sen bara skriva ut att "vi väntar barn", det är fasen häftigt! Ni som känner mig vet att jag älskar barn, och om jag någon dag i framtiden får ett plus på stickan - då kommer jag vara den lyckligaste i hela världen.
 
Även om jag längtar något enormt efter barn, framtid och allting som någongång komma skall så hoppas jag även att jag kan njuta riktigt ordentligt dessa år man är "ung och fri". Missförstå mig inte, men finns ju ingenting just nu som håller mig kvar där jag står idag. Men den dagen jag känner att jag vill slå mig till ro och bilda familj, ja då hoppas jag att tiden är inne för mig och att det är min tur att bli sådär glad, känslig och full med graviditetshormoner =)
 
Hurra för starka och härliga tjejer som tar kloka beslut, kör på bara! Det kommer jag också göra en vacker dag.