/ Inredning /

Stilrent


bild lånad av denna tjej > vi har ju likadana sängbord som på bilden och trådkorgen är snart min!

Om jag går i inredningstankar? Nejdå, inte alls.. =) Hoppas ni inte tycker det är tråkigt. Jag älskar egentligen inredning men när man bor i ett litet rum hos mamma eller hos sin kille (som i särklass just nu inte alls har den stil jag vill ha, haha) så kliar det lite i fingrarna emellanåt. Jag vill liksom inte komma och styra och ställa hos honom och det är ingen mening att fixa hemma hos mig då jag aldrig är där.
 
Vi har det mesta klart till lägenheten, det "enda" vi ska köpa är säng och matsalsbord. Annars är allt färdigt, förutom gardiner och sånna småsaker (ramar, lampor, mattor etc). Jag gillar vitt och svart inom inredning, tycker det är snyggt! MEN det måste självklart in färgklickar också, det kommer ni få se hos mig.