/ Allmänt /

God fortsättning!

 
 
God fortsättning på er! Vårt Internet har krånglat så därför har det inte blivit någon uppdatering. Jag bjuder på två små bilder från julafton i allafall. En bild på mig lovade jag ju häromdagen, lite dålig kvalitét dock men så kan det bli. På juldagsmorgonen innan allt firande så öppnade jag och sambon våra paket som vi fick från varandra. Han blev jättenöjd över skorna jag hade köpt samt flugan, den åker nog på på nyårsafton =) Av honom fick jag en trådkorg (som jag tyvärr måste byta då jag fick den av pappa i förrgår när vi firade) samt pengar till NY-resan.
 
Jag har haft två dagar med jättebra och mysigt julfirande och jag har fått så mycket fina julklappar. Idag har jag hunnit med att jobba fyra timmar och snart är det dags att börja fixa i ordning sig för kvällen så det vankas fest! Som alltid dessa hemvändar-dagar när hela stan är ute och flänger =)