/ Allmänt / Q/A /

Svar på frågor

Hur går det med träningen? Sanningen är att det går så otroligt dåligt. Jag har ingen motivation alls och vill bara dra täcket över huvudet. Har aldrig gillat att träna, men jag vet att jag egentligen måste. Mår rätt dåligt på sommaren då det är bikini-säsong, men det är ju bara jag som kan ändra på min kropp..så är det ju tyvärr. hej Hur tränar du? Kör du cardio och styrketräning eller kör du pass? Jag tränar bara gym (när jag väl tränar) och går promenader. Det är framförallt ben jag vill träna, allt annat får komma sen vartefter. Pass har aldrig varit något för mig då jag har rätt dåligt självkänsla sådär och skäms och stå och göra övningar inför andra, dels för min kropp och sen för att jag saknar smidighet och koordination, haha. hej Hur ser en vanlig matvecka ut för dig? Oj, hmm.. Mat-tiderna varierar väldigt mycket beroende på hur jag jobbar, men till frukost bli det nästan alltid fil/müsli, juice, te, knäcke och ägg. Lunchlådorna är det ofta pasta i, är inget fan av att göra mat så jag kör så simpelt som möjligt. (Pastasås, korv, köttbullar, lax osv) och på kvällen kanske jag bara äter yoghurt eller något, som sagt, beror på jobbtiderna. Försöker klämma in någon frukt emellan också, är extremt dålig på att få in grönsaker på tallriken. hej Vad är det bästa du vet? Det kan t.ex vara känslan när man precis tryckt på "boka resa-knappen" på en hemsida för resor. Känslan när man vet att man ska åka iväg med två av sina närmsta vänner är ju galet underbar. Eller varför inte när man vaknar ute på landet, solen skiner och man äter en stor frukost ute, åker ut med båten och ligger och solar på några klippor. Stört härligt! hej Vad är dina framtidsplaner? Planerna är väl att plugga små småningom, jobba med något jag verkligen tycker om och som jag kan. Vill bo i en fin lägenhet med en fin karl, skaffa barn om några år och vartefter flytta till ett hus med en tomt där jag kan sitta ute och äta frukost när barnen leker på gräsmattan. Vill ha två eller tre barn. En dröm jag alltid haft är att åka på husbilssemester med mina bästa vänner och deras barn sen om några år också, hehe. Jäklar vad häftigt och roligt det skulle vara! hej 334372~1Ett fint och inspirerande kontor är något jag vill ha i framtiden, där jag kan sitta med min laptop. Bild lånad från StyleRoom. hej Har du sökt några utbidningar till hösten? Ja, det har jag. Än så länge är det bara en jag sökt, ska kolla runt lite mer innan jag skickar iväg allt! Jag vill läsa något inom media och den utbildningen jag sökt finns i Jönköping. hej Vem är Mr Secret? ;) Haha, där kom den. Mr Secret är en kille jag vetat vem det är i hela mitt liv då våra föräldrar umgicks förr. Det visade sig dock att det fanns ett intresse från bådas håll för ca en månad sen så nu träffas vi ganska regelbundet! Känns lite spännande då jag varit singel otroligt länge. Vi får se vart det leder, litar på magkänslan. Blir det en fortsättning på det hela så kommer det nog komma upp en bild på honom här små småningom.. hej NamnlössssGitarr spelar han för mig ibland, kan säga att då smälter jag lite.. =) hej hej Tack för frågorna ni ställde och tack för de fina kommentarerna som jag får av er!