/ Allmänt /

Oturstjejen

 
Nu sitter jag och äter "brunch". Började 7.15 i morse och då var jag så trött att jag inte orkade äta frukost innan jag gick. Och idag så har jag delad tur på schemat, mindre roligt men så är det. Så nu får jag i mig lite käk och sen ska jag börja packa. Alltså, jag måste berätta vilken otur jag haft dom senaste dagarna..

1. I fredags upptäckte jag att jag inte fått min lön (då lönekontoret satt in på fel clearingnummer)

2. Sen ska jag hämta ut ett recept på apoteket, nej då har min barnmorska glömt att skriva ut nya till mig. Åh, PANIK eftersom jag behövde nu till resan!
3. Åker och köper min efterlängtade kamera på Media Markt (upptäcker dagen efter att dom dragit dubbla belopp)
4. Ska göra naglar inför bröllopet, ska parkera - automaten är ur funktion.
5. Igår fick jag träffa en ny BM och fixa nytt recept och när jag ska hämta ut receptet - slut i hela Norrköping. ÄR DET ETT STORT JÄVLA SKÄMT? Får då åka till Skärblacka och hämta ut det sista paketet dom hade, puh.
6. Varken lönen eller pengarna från Media Markt har kommit in på kontot och i morgon åker vi.
Bra där!

Ja, sådär har jag haft det dom senaste dagarna. Haha, tror ni jag längtar till att åka iväg eller? =)
#1 / / cathrin:

Jag jobbade på mediamarkt förut, brukar ta 3 dagar innan pengarna är tillbaka! :)