/ Allmänt /

Lunch

 
 
Idag efter mitt korta pass på jobbet var jag bjuden på sopplunch hemma hos Ida. Vi som var bjudna var jag och fem mammor med deras små barn. Har blivit lite av en tradition den senaste tiden, "dom sex morsorna och jag". Låter som en filmtitel, haha! Som tur är så älskar jag ju barn så för mig gör det ingenting, bara svårt att relatera till något när de pratar om hur ofta bebisarna sover, hur mycket mat dom äter och vad dom har lärt sig =) Men äsch, det får man ta. Någon gång är ju jag där också förhoppningsvis, men det dröjer nog lite.
 
Nu är det dags för att börja med nästa måltid, tacos it is ♣
#1 / / Rebecca&Mathias:

Såg ju riktigt trevligt & gott ut! :) Ha en fortsatt fin Måndags kväll! :)

#2 / / isabella:

Ser väldigt gott ut! :D

#3 / / MATILDA:

gott!

#4 / / Amanda Niclasson:

Så gott det ser ut! :)

#5 / / Anette:

Fin blogg med underbara foton. Titta gärna in till mig och ge lite tips på vad jag ska skriva om. Ha en bra dag =)