/ Allmänt / Inredning /

Mer inredning

 
kudde från H&M och filt från IKEA
 
"Alla ni som gillar inredning, klappar nu!" Haha nejdå! Men jäklar, jag tröttnar aldrig. Sist bloggade jag ju om den svarta kudden och den randiga filten, det blev inget av dom köpen. Eller jo, kudden beställde jag med den var i fel storlek så den har jag sålt vidare till en tjej som ville ha den. Köpte därför den här mönstrade kudden igår istället, otroligt fin. (Och killen gillar den, hurra!) Den randiga filten blev min kära bästis förälskad i så jag valde en annan istället, nämligen den här vita. Gillar verkligen att den ser ut som en kofta!
 
Nu står en stringhylla högt upp på inköpslistan, är det någon som vet vart jag kan få tag på en vit?
 
#1 / / Emelie :

Jag köpte min pockethylla på rum21.com

#2 / / Nathalie:

Och jag är supernöjd med den hihi <3

#3 / / Kajsa:

Så himla snygg kudde!

#4 / / R:

Stringhyllor finns på designtorget.se! :-)