/ Foto /

Underbara barn


Elsa, 8 månader
 
Idag har jag fotat finaste Elsa! Vi passade på att knäppa några bilder hemma hos Natta när vi åt scones-frukost tillsammans. Hon är så fruktansvärt söt så man vill bara äta upp henne. Det var skönt att få stilla sitt begär lite, har kliat i fotofingrarna som det gör efter ett tag =) Jag har sagt det förut men jag säger det igen, är så glad att jag har så fina människor och barn omkring mig om dagarna!
#1 / / Ida:

Tack snälla! Vad glad jag blir :)

Jag tar 1000kr för en sådan här illustration. Då räknar jag med att det tar ca. 1 dag att göra illustrationen! Om du är intresserad av att få en illustration gjord, maila mig gärna på [email protected] :)

#2 / / Lisette Kepp:

vilka underbara bilder :)

#3 / / Yohanna Svensson:

gud vilket charmtroll <3

#4 / / Linnea:

Så söt! <3

#5 / / Sara Ekman:

Åh så söt!!

#6 / / Amanda Persson:

sååå jädrans söt!

#7 / / Rebecka:

Åh vad söt!!