/ Allmänt / Mode/Inspiration /

Kappan

 
Här ser ni nya kappan som jag köpte när jag var i Stockholm, från Monki. Jag är så förbaskat nöjd! Var lite osäker på färgen där någon sekund, men det var givet med grått när jag fick på mig den. Känns toppen =)
#1 / / Ida:

så fin är den! tänkte också köpa när jag såg den men blev aldrig så, ångrar mig lite nu åh

#2 / / jennifer:

fin blogg, kolla gärna min. Jag har frågestund, den som ställer mest frågor får en gratis länk!

jag gör också bloglovin byten. Kommentera bara ett inlägg på min blogg så kan vi göra det :)

#3 / / Daniella:

Ja han är en riktig charmknutte ibland ;)

#4 / / Melina:

Fin!

#5 / / Lisette Kepp:

grått är flott ;) Och jag minns inte om jag svara dig på din senaste kommentar, men JA, du har varit lika flitig som jag med att svara tillbaka. Denna gången är det bara jag som är seg ;) Kappan är väldigt fin!