/ Allmänt /

Storstadspuls

 


 
 
Lite bilder från min dag i Stockholm. Jag hann vara där i typ åtta timmar, men jäklar vad fort tiden gick! Jag och Hanna hann i allafall med att strosa runt på stan, käka lunch, fika och glo på folk. Hem fick jag med mig både en höstkappa och annat fint, ni ska få se vartefter.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen för jag är dödstrött, i morgon är det jobb hela dagen och sen på kvällen blir det restaurangbesök och bio med tjejerna samt deras sambos. Min grabb är ju fortfarande på Gotland, attans =)
#1 / / ida. ♛ [fotografi och hästar]:

ser gott ut! c:

#2 / / Sara:

Ser underbart ut! :D

#3 / / Sofia:

jättefina bilder!

#4 / / Kajsa:

Älska stockholm!

#5 / / Sofia:

sv; så lite så!

#6 / / Agnes Bjurek:

Så mysiga bilder!

#7 / / Nathalie:

Det där såg ju inte lite gott ut!