/ Inredning /

Balkongtankar i svart

kruka från Lagerhaus och allt annat från Rusta
 
Åh, jag vill så gärna göra fint på balkongen! Jag vet inte om det blir innan resan, men annars direkt när jag kommer hem i såfall. Trall tänkte vi ju ha från början, men vet inte om vi struntar i det och kanske kollar på någon matta istället. Vi satt inte på Niclas balkong överdrivet mycket förra sommaren så vet inte om det känns "onödigt" att lägga typ 700 kr på trall, vi får se. Hoppas denna balkong kommer användas mer flitigt i allafall, där har jag tänkt att dricka rosé och njuta av kvällssolen.
 
Stolen på bilden har vi med tillhörande bord (som jag i ärlighetens namn inte tycker är jättefint, men så är det) så jag tänkte att en dyna kan vara fint och framförallt skönt. Ett par sköna filtar också och en kruka med någon färgglad blomma i. Tror det blir väldigt stilrent och fint, jag gillar ju svart och vitt =)
#1 / / Linda:

Tror också det kommer bli fint :)

#2 / / ELIN:

svar: det är H&Ms egna, dom där billigaste i 4-pack haha, 20 den. Är väl dock inget att rekommendera kanske då de alltid går sönder efter en gång, fast det gör o andra sidan alltid strumpbyxor för mig.. ;)

#3 / / JUNITJEJ:

Snyggt!

#4 / / von Ahn ♥:

Åh, menar du att den mattan finns på RUSTA!?! Love it!
letade den på nätet (Rustas hemsida) men hittade den inte? =/

#5 / / Joe:

Ah, så snyggt! Önskar verkligen att jag hade en balkong, men de ska eventuellt börja bygga de här hos mig vilket jag ser såå mycket fram till

#6 / / Annster:

Så fint :)

#7 / / Sofia:

Snygga grejer :-)

#8 / / Camilla:

Skippa trallen, alternativt vänta tills i höst när alla säljer ut sitt lager av trall för att de inte orkar ha det kvar på lager tills nästa år.

Filten du har på bilden har vi två av, tyvärr väldigt små! Titta på Chilli, de har likadana fast de är större! *hatar att ligga i soffan och fötterna är utanför filten*

#9 / / Madeleine:

Riktigt fint :) Önskar att man hade en balkong ja me, så kunde man inreda och njuta av solen nu när våren äntligen är här!!

#10 / / Annster:

Det var så lite :)

#11 / / KMStyle:

svart och vitt är det finaste!:)