/ Allmänt /

En söndag i Söderköping

 
 
Har haft en mysig dag i Söderköping med sambon och svärföräldrarna. Det blev att strosa längs Göta kanal, en glass på Smultronstället också (såklart) innan det stänger för säsongen och så en skön promenad i solen. Det känns att hösten är på ingång, men jag älskar hösten så för mig gör det ingenting. Sommaren är ju helt klart en favorit, men nu är den ju tyvärr slut. Jag hoppas på att komma på banan igen med bloggandet, har massor av bilder att visa er. Både från New York och Ida och Mickes fina bröllop. Ska knåpa ihop en fin bröllopsfilm också som jag ska försöka lägga upp när den är klar.
 
Nehepp, snart dags att knoppa. I morgon väntar en spännande dag!
#1 / / ISA:

nä men alltså den där glassen var ju inte nådig.. MUMS! <3

SVAR; så härligt! vill bara åka dit och bada. haha. Den är från filippinerna (stavning?)nånstans men inte min bild tyvärr :(

#2 / / Fani:

Åh så gott! Nu blev jag påmind om att jag måste skynda mej till Smultronstället innan de stänger. Inte varit där i år ännu.