/ Allmänt /

Första skoldagen

 
Första dagen på utbildningen är nu avklarad och än så länge känns det toppen. Idag var det bara information om allting, men i morgon sätter det igång på riktigt. Jag hoppas jag kommer trivas och att utbildningen känns relevant, men hittills har jag en bra magkänsla. Skolan ligger ju 6 mil härifrån, närmare bestämt i Nyköping, så på vägen hem stannade jag till och köpte en ny blomma med mig. Bara för att jag är värd det, såhär efter att ha tagit ett kliv ut mot framtiden..eller något sånt, höhö!
 
Det är alltså Grafisk formgivare/Informationsproducent jag kommer att läsa till, såg att några av er undrat =)
#1 / / Småstadsfrun:

Självklart var du värt en blomma, till och med två! Att börja skolan gör man ju inte varje dag. Men jisses vad det låter spännande med din utbildning. Själv är jag gastronom.

#2 / / Nathalie:

Superfin blomma gumman, imorrn ska jag me handla hem massa fina blommor:)

#3 / / Susana:

Vad roligt, lycka till, vad gör man när man jobbar som de sen då?

Väntar spänt på guiden om hur du målade skrivbordet! :)

Svar: Ursäkta för sjukt sent svar, inte ok! Jag läser som sagt till grafisk formgivare/Informationsproducent så efter det kan man jobba på reklambyråer, kommunikationsbyrå, webbyrå..göra broschyrer, plancher, logotyper, hemsidor osv. Finns en hel del att göra =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Lisette Kepp:

Underbart för dig!! :D

#5 / / Sofia - Strawberry Dreams:

Vad spännande med utbildning! Stort lycka till. Och självklart är du ju värd en blomma efter första dagen!!

Svar: Ursäkta för sent svar, riktigt dåligt av mig! Tusen tack för kommentaren efter min första dag i skolan. Än så länge känns det toppen =) hoppas du haft en trevlig helg!
emeliecatrine.webblogg.se