/ Hemma hos mig /

Ny hörna

 
 
Hörnan bredvid soffan har bytts ut, äntligen är jag nöjd! Såhär såg det ut tidigare, lite murrigt för min smak tror jag. Man ändar sig fort har jag märkt, haha. Det tar väl ett tag innan man har hittat sin stil till hundra procent, men är på god väg tycker jag. Gillar svart och vitt som bas, lite grafiska mönster, industri, enkelt och stilrent och modernt blandat med lite robust. Förstår ni? Det är knappt jag gör det själv =)
 
Det nya brickbordet fick jag tips om via Instagram och det finns på Rusta för en hundralapp, galet nöjd och jag tycker det gjorde sig väldigt bra där i hörnet. Ni ska få en mer helhet någon dag så ni ser hur allt ser ut tillsammans i vardagsrummet.
#1 / / mikaela:

Blev himla bra! :)

#2 / / JENNYH - Mammablogg:

Det där bordet köpte jag också =)

#3 / / Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#4 / / G I N A ~:

fint bord :)

#5 / / anna:

vilket fint bord :)

#6 / / Sofie:

Oj det där brickbordet måste jag verkligen spana in, Rusta! Det kunde man inte tro minsann, såg dyrare ut! Härligt!!

#7 / / Alice och Rebecka:

Snyggt!

#8 / / Mirjam Wallmark:

Vad fint!
Sjukt snygg och stilren design du har, love it!

kram

#9 / / Stickan!:

Jättesnyggt! Har oxå funderat på att köpa det :-)

#10 / / Tommy:

snyggt :)

#11 / / Jen:

Älskar svart å vit inom inredning!!

#12 / / mamsen:

DU ÄR BÄST! Vad du håller på?? Helt impad! ÄLSKAR DIG!
Puss

#13 / / Julia - En träningsblogg. (VINN EN LÄNKNING):

Vilken mysig hörna!

Hoppas du får en bra Lördagskväll! :)
Kram!

#14 / / Hanna:

Riktigt snyggt, förstår att du är nöjd.

#15 / / Lisette Kepp:

riktigt fint bord. skulle leta efter det på rusta... sluuuuuut! haha slut över hela stan! :,(

#16 / / Jasmine:

Det blev väldigt fint. Jag tycker liksom du att bordet passade in väldigt bra där. :)
Kram