/ Hemma hos mig /

Alla goda ting är tre

 
 
Tänkte visa er tre nya ting som har tagit plats hemma hos oss, eller det är väl egentligen fler saker nu när jag tänker efter. Först ut är oranga fina tulpaner som jag fick av mamma när dom var här på middag i måndags. Jag är vanligtvis inte så förtjust i orange, men det är nog nästan en av mina favoritfärger på just tulpaner. Våra nya salt och peppar-"skålar" skymtar även på bilden, la en marmorskiva under förut och det blev finnemang. Tavlan på äppellådan hänger med från mitt förra hem, tyckte den gjorde sig bra där och slutligen den fina brickan från Lagerhaus.Tycker om den jättemycket, köpte den idag. Den passade perfekt där på köksbänken med det andra, som även det är ganska nytt =)
#1 / / Emelie:

Haha jo sen ser man ju lite små-rolig ut när man råkat klippa bort halva huvudet så inte ens ögonbrynen är med på filmen. HAHA Jaja, bättre lycka nästa gång :-)

#2 / / Liborius:

Åh vad fint :D

#3 / / Liborius:

Hoppas du får en grym lördagskväll:D

#4 / / angelica:

åh så fint! gillar ljusburken med snöre om, såg jättemysigt ut :)

#5 / / susanas.blogg.se:

himla fint ni har det. kan du inte komma hem till mej å inreda? haha :p

#6 / / Joy Wagner:

Sugen på tävling och vinna fina hårprodukter av mig som frisör?
Det ända du behöver göra är att kommentera ditt namn så drar jag en lycklig vinnare i slutet av veckan.
Självklart blir du som vinnare länkad och får en stor presentation!

http://www.msjoywagner.blogg.se

Puss & Kram Take Care

#7 / / Iz:

Jättefint! Du har verkligen öga för detaljer

#8 / / Joe:

Super fint!! :) Blir sugen på att göra om lite hemma :)

#9 / / Linda Lövberg Hjären:

SNYGGT! :D

#10 / / MADDISENJ.SE:

åh så fint