/ Party /

GOTT NYTT ÅR!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär firade jag in det nya året! Tre-rättersmiddag här hemma med våra fina vänner, god mat och dricka, musik, lekar, sovandes små barn, tårar av skratt och en kyss vid tolvslaget. Tror inte jag hade kunnat fira in året på ett bättre sätt. Nu är det januari igen och det känns helt galet!
 
Det här året kommer bland annat att bjudas på en hel del inredningsfix här hemma i våran lägenhet, en weekend till Paris nästa månad, USA i maj och bästa vännens bröllop i sommar. 2014, bring it on.. =)
#1 / / Helena:

Vilka fina nyårsbilder.

#2 / / Lisette Kepp:

vilka underbara bilder!! :) och du och din pojk är så söta tillsammans. snygg dukning också.

#3 / / G - småland:

Stiliga karlar och vackra damer!

Svar: Haha amen visst vettu =)
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / FlizanLizan:

Fina bilder :D

Svar: Tack tjejen!
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / Cherie | Börja Spring:

Härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#6 / / Angelnrone:

Fina bilder, men du är finare utan den där prillan under läppen;) - (som man ser på ett av korten)Kram Angel

#7 / / Angelnrone:

Fina bilder, men du är finare utan den där prillan under läppen;) - (som man ser på ett av korten)Kram Angel

#8 / / Angelnrone:

Kära Emelie!

Jag menade inget illa med det jag skrev, utan tyckte du var en söt tjej och det var inte lätt att se om det var en godis eller en prilla ber om ursäkt om du tog illa upp. Du tolkade mig nog fel:). Jag måste säga att jag gillade din blommiga kopp väldig rar och du har jättemånga fina bilder härinnne fin blogg! Tack för att du hörde av dig. Jag önskar dig en fortsatt fin kväll o morgondag! Kram Angel♥