/ Hemma hos mig /

Min äppellåda

 
 
Igår kom mamma äntligen hem från sin utlandsresa så jag kunde springa bort och hämta min äppellåda som stod i källaren. Jag hade funderat länge på hur jag ville göra bredvid soffan, blev så tomt med bara trådkorgen där. Det här blev lösningen och jag tyckte det blev jättebra! Glasburkarna har jag lånat från svärmor och hon tyckte jag var jättesmart som kom på idén att ha ljus i dom, det hade hon inte tänkt på själv sa hon. Ja, det är bra när man får inspiration från andra till sitt eget hem =) Och nu kanske jag kan inspirera andra..
#1 / / Helena:

Så himla fin stilleben. Har du sett de bokhyllorna många gör av några äppel/sockerlådor? Blir superfint.

#2 / / Matilda:

Hej, Vart har du köpt korgen? superfin!

#3 / / :

va snyggt!!:D

#4 / / Erika:

Snyggt! Själv använder jag mina trälådor som sängbord :)

#5 / / MATILDA:

fint!

#6 / / NATALIE:

Åh så fint!
http://nataliealexandra.blogg.se/

#7 / / Jojo:

Snyggt!

#8 / / Angelica:

Jättefint!

#9 / / LORISSA LOVEBOMB:

Det ser jättefint ut, och så bra att kunna använda en äppellåda som inredning :)

#10 / / Jennie:

Så himla finr!

#11 / / Lisette Kepp:

Det blev superfint! :)

#12 / / LORISSA LOVEBOMB:

sv: jag förstår det! Det ska du vara :) Hoppas du får en bra helg :)

#13 / / Tess:

Det är så kul när folk vågar göra så och fint blir det ju också :)
Har du sett Max-klippet? Det kanske är gammalt , men det är nytt för mig och jag visste inte vad jag skulle ta vägen när jag såg det första gången , skratta eller gråta ? :'D

#14 / / Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Supersnyggt:D

#15 / / Joy Wagner:

Åh så mysigt :)

Är man intresserad av smås skönhetsknep av en frisör och fransextesionist samt makeup får man gärna kika in och följa mig via bloglovin www.msjoywagner.blogg.se
skriver om allt från min vardag till skönhetsoperationer

Puss & Kram Take Care

#16 / / Sarah Moberg:

Åh va fint :)

#17 / / Jenny:

så fint.. gillar kudden

#18 / / Fani:

Snyggt! :)