/ Inredning /

Mönstrat

 från Ellos
 
Hittade de här underbara påslakanen igår, så himla snygga och tuffa! Jag älskar lakan och skulle gärna ha hundra stycken hemma (och gärna byta varje vecka). Lakan är väl dock inte att prioritera nu när en resa ska göras och då andra saker är viktigare i lägenheten, men jag ska verkligen ta mig en funderare. Skulle älska att vakna upp i dessa!
#1 / / Stina - Tillvaron.se:

Jag vill också köpa massa påslakan. Just nu har vi bara en (!) uppsättning matchande lakan, så varannan gång får vi ha lakan som inte matchar... Stort ilandsproblem, haha! Men som student står inte lakan heller längst upp på priolistan...

#2 / / frida:

det påslakansettet har vi. så underbart=)

#3 / / VERONICA:

Åh så snyggt! :) Kram

#4 / / emelieortegren.blogg.se:

De där var faktiskt riktigt snygga!

#5 / / Elin Jonsson:

Väldigt snygga!

#6 / / leonor broberg:

snyggt

#7 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

snyggt

#8 / / FlizanLizan:

Snyggt :)

#9 / / Emelie:

Super snyggt :)

#10 / / Stina:

Åh ja jag med! Men vi har dubbeltäcke :( Så de finns inte i vår storlek! Funderar på att köpa metervara och sy eget!

#11 / / Nalliiz:

Verkligen fina bilder, påslakanet var verkligen tufft :) Bilden till höger ser verkligen mysig ut ^^

#12 / / Jennie:

Jättefint...