/ Allmänt /

Snart är det semester

 
 
 
När man inte har gått på semester än så får man spendera helgerna såhär, det gjorde vi för lite mer än en vecka sedan. Helgen som var nu jobbade jag tyvärr (sista helgen på ett litet tag dock) men snart ska vi ut i skärgården igen. Troligtvis blir det nästa vecka någon gång, då kommer jag ha gått på semester och vi har alla tankar till vårt förfogande. Det första semesterstoppet kommer dock göras i Göteborg redan i helgen med den här bruden och hennes sambo, längtar ihjäl mig!
#1 / / Lisette:

Härligt!

#2 / / Julia Müller-Sandvik:

loovely :) förstår att det där är något man längtar tillbaka till!

#3 / / Josephine:

Härligt! Fina bilder på fina skärgården! :)

#4 / / sandra (blivande frisör):

men åå va skönt för dig!!

#5 / / Lisette Kepp:

Älskar semester. tänk om man hade det varje dag? ;)

#6 / / Ulrika:

Asch visa på säger jag! Tror du har jättefina ben.. Oftast nåt man får för sig ju :)

#7 / / Ulrika:

Kom å prova mina å se vad du tycker vettja

#8 / / Sara:

Härliga bilder! :)