/ Allmänt /

Long time no see

 
God kväll från soffan! Lotta på Liseberg visas på tv, sambon har bakat chokladbollar som nu står i frysen (första gången han bakar under vårt förhållande kan jag säga) och det är nystädat..i allafall i det här rummet. Tar resten i morgon, orkar verkligen inte nu. Jag tänkte bara kika in och säga hej, var allt för längesen sist. Det blir så när man egentligen har massor att blogga om, det läggs liksom på en liten hög och man orkar inte ta tag i det. Tur att jag inte kommer tröttna än på ett tag i allafall =)
#1 / / Mamsen:

Va kul älskling! Beröm honom massor, då vill han baka igen! Så är de!

Svar: Ja, jag ska berömma honom massor mammis! =) hihi!
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Hemma Hos Felicia:

åh så härligt!

#3 / / Felicia:

SUgen jag blev på chokladbollar :I haha fy skäms

puss

#4 / / Kajsa:

åh, chokladbollar <3

#5 / / Tess:

Åh, vad fint du har det! :) Kram

#6 / / Amanda [SPONTAN]:

Såg härligt ut :)

#7 / / Angus:

Tusen tack!
va fint ni har, lite samma smak tror jag
har en likadan filt, Eiffeltorn och "hink" eller man nu kan kalla det….korg?

#8 / / Felicia:

Sv: jamen gud ja!!!

puss