/ Inredning /

Enkel och stilren tavla

 
bild lånad från Fredrika
 
Den här tavlan beställde jag tidigare ikväll. Det har blivit en hel del tavlor på sistone, vilket är lite komiskt då jag egentligen aldrig har gillat "konst" på väggarna. Tycker det är svårt att hitta fina tavlor, det är ju inte direkt något man byter hux flux, som med kuddfodral och liknande. Hur som helst så tycker jag denna här ovanför är superfin och ser fram emot när den kommer hem i brevlådan, den kommer göra sig kanonbra ovanför matbordet. Enkelt och stilrent, det är ju min melodi =)
#1 / / Joe :

Kul! Alltid roligt att förnya lite :)

#2 / / Turid :

Hej! Såg att du köpt sideboardet på Ikea. Hittar det ej på deras hemsida. Kan du kanske länka?

#3 / / Annster:

Så fint :)

#4 / / Amanda [SPONTAN]:

Men åh vilken fin :)

#5 / / Sofia:

Fin inspiration och fin tavla! Funderade också på den förut, men det blev aldrig något köp..

#6 / / maandelina.blogg.se:

fin tavla!

#7 / / anna:

himla fin tavla!

#8 / / NATALIE:

Fräscht!

http://nataliealexandra.blogg.se/

#9 / / Jessica:

Så fin :)

#10 / / Elin Jonsson:

Väldigt fin!

#11 / / Linda:

Hej! jag har sökt och sökt efter denna tavla! Den är otroligt snygg. Snälla, vad heter den och var kan jag hitta den? :)

#12 / / Sol:

Hej
Jag har väldigt svårt att hitta tavlor som jag tycker om men den här är otroligt stilren och harmonisk, var kan jag köpa den?
Tack på förhand/Sol

Svar: Hej! Den är från Moderna museét.
emeliecatrine.webblogg.se