/ Resor /

Central Park

 
 
 

Nu har jag fått skäll av bästis för att jag inte har lagt upp fler bilder från resan, haha. Skäms på mig, har dock varit så sjukt trött dessa dagar efter jobbet så orken har inte funnits där, men nu så. Här ser ni lite bilder från när vi satt i Central Park en sjukt varm dag i New York. Tror det var andra dagen på resan. Vi köpte med oss godaste baguetterna (jag tog kryddiga köttbullar i tomatsås med parmesan), färsk frukt och dricka och satte oss och njöt. Sög in solen, promenerade, tittade på folk, åkte häst och vagn och försökte förstå vart vi befann oss någonstans. Jag har fortfarande inte fattat att jag har varit i USA, rätt svårt att ta in faktiskt =)
#1 / / sofie:

Underbara stad <3
Ska vara här i ytterligare fyra dar och försöker verkligen supa in atomsfären till max. Älskar dina tips! Fortsätt med det, vill inte missa ngt!;)

#2 / / Julia:

Åh, vad kul! Hur mycket kostade flyget fram och tillbaka den här tiden på året?

#3 / / anna:

vilka härliga bilder! :)

#4 / / pineapple resort:

Fina bilder! :D

#5 / / Veronica :

Så härliga bilder! Älskar new york :)

#6 / / lisette:

Herregud, så underbart det ser ut att vara.

#7 / / Antonia Noaksson:

redan 7 grymma inlägg på bloggen såhär tidigt!??????
kika in babes
antonianoaksson.blogg.se

kärlek

#8 / / Linda - Design Concept:

Jättekul att följa er resa både här på bloggen instagram. Ser ut som ni har haft en grymt häftig upplevelse:) Hoppas jag själv får åka dit en vacker dag:)

#9 / / Anne-Lee:

Woooww vad häftigt! Sjukt avis!

Svar: Ja det var sjukt häftigt faktiskt!
emeliecatrine.webblogg.se

#10 / / Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#11 / / Ulrika:

Det tror jag blir väldigt fint!