/ Resor /

Sju shoppingpåsar

 
 
 
Igår blev det en riktig shoppingdag i SoHo, hittade verkligen massa fint! (Bilderna är dock tagna vid Times Square) Jag har inte shoppat grejer till mig själv på jag vet inte hur länge, så äntligen har fina linnen, väska, skor, smycken och även lite kläder till sambon inhandlats. Måste dock byta en shortsdress jag köpte som jag aldrig provade, den satt inte alls bra.
 
Den här staden är verkligen grym, den levererar både på mat och shoppingfronten. Ikväll tänkte vi testa utelivet, spännande! Idag på dagen får vi dock se vad vi hittar på, vädret ser sisådär ut.
#1 / / Veronica:

Åh vad roligt! Älskar new york!

#2 / / Kajsa:

Åh, New York <3

#3 / / Nathalie:

Bästa bästa NY. Hoppas vi kan ta en tjejweekend dit vartefter <3

#4 / / elinceciliaelvira.se:

Du måste göra en guide sen när du kommit hem! xx

#5 / / Lisette Kepp:

Åh underbara bilder! jag är verkligen avis. och hoppas du shoppat mycket nu! Längtar tills man får s evad du handlat.

#6 / / Emelie:

Åh vad glad jag blir :) Ja, det hoppas jag med, inte långt kvar nu! Hoppas du får en fin dag, Kram!

#7 / / Julia:

Den översta bilden ser ut att komma från Sex and the City eller liknande, haha