/ Hemma hos mig /

Hexagon-hyllor

 
 
Igår satt vi upp två nya hyllor i sovrummet som jag har köpt från min vän Hanna. Hon hade beställt dom från Ellos (egentligen ett 3-pack, men den ljusgröna kändes inte riktigt rätt) men ångrade sig och visste inte vart hon ville ha dom. Jag erbjöd mig snällt att köpa dom då jag länge funderat på vad vi ska ha på Niclas sida av sängen, det har varit lite tomt där på väggen. Tavlor kändes så tråkigt tyckte jag så det här blev perfekt!
 
Nu ska jag bara lista ut vad jag ska ha i, funderar på en liten växt av något slag och kanske ett ljus eller en prydnad i den andra. Får återkomma när jag har inrett dom helt enkelt =)
#1 / / Elin:

Så tjusigt alltså!

#2 / / Amanda Niclasson:

Riktigt snyggt!

#3 / / nathalie:

Bra idetänk :)

#4 / / MALIN:

Hej! Vill själv köpa dessa och hamnade på din blogg. Jag undrar bara - hur sätter du upp dessa på väggen? Svara gärna på min blogg så att jag inte missar det! Kram