/ Hemma hos mig /

Nytt på hyllan

 
 
Skrev ut en tavla häromveckan, den här texten har jag dock inte kommit på själv men jag gillar den. Tycker den passar in superbra där på hyllan, gillar verkligen budskapet!
 
Idag gör vi inte många knop här hemma, igår var vi ju på 30-årsfest så vi kom hem sent i natt. Dagen kommer som mest troligt att spenderas i soffan framför tv:n, men ska nog orka pallra mig ut och köpa lite lösgodis snart. Det var längesen jag smaskade i mig det, japp så får det bli!
#1 / / Emma ♥:

Fint!

#2 / / Emelie:

Snyggt det blev! :)

#3 / / Louise:

Stilrent inrett!

#4 / / Robex Lundgren:

coolt

#5 / / Jennifer - om resor, kärlek & drömmar:

Jag gillar burkarna du har med ljus - det känns högst relevant nu på hösten!!

#6 / / emma:

superfint!

#7 / / angelicasvarld.blogg.se:

Jätte fint!

#8 / / Anna [foto]:

vad fint!

#9 / / Tess:

Så himla snyggt! :D Kram