/ Allmänt / Party /

Stockholm och Cirkus

 
Här kommer lite bilder från vår Stockholms-vistelse!
 
 
Min snygga och fantastiska vän som vann biljetterna till galan.
 
 
När vi kom fram så tog vi t-banan direkt till södermalm och käkade på Angry Diner.
 
 
Supergod mat var det - och vinet, mums! Jag som inte brukar dricka rödvin speciellt ofta älskade det här vinet, måste kolla upp om det finns på systemet.
 
 
Jag letade fram min paljettklänning kvällen till ära. Den sitter ju tyvärr som ett korvskinn vilket är mindre snyggt på mig, men den fick duga!
 
 
Galan på Cirkus var jättebra och känslosam. Kändes tråkigt att åka hem igen samma dag, eftermiddagen och kvällen gick så himla fort. Tack bästis för att jag fick följa med på detta, you're the best!
#1 / / Angus:

Ser ut som ni haft det alldeles ypperligt bra! ;)
lägenheten är 76 kvm!

#2 / / Mamsen:

Va trevligt ni verkar ha haft det!Fast det var mycket känslosamt