/ Hemma hos mig /

På äppellådan

 
 
Har flyttat om lite här hemma, gör det titt som tätt. Jag tyckte det var så mörkt på äppellådan förut, det var ju en svart liten tavla som stod där samt en svart schifferplatta med ett grått ljus på. Beställde en ny liten poster från Desenio.se (hemsidan med finaste tavlorna) och jag tyckte det blev mycket bättre nu. Jag hoppas på att min tidningshög växer snart också. Nu får vi se hur länge det får se ut såhär, hehe.
#1 / / Fredrika:

Jag vet inte hur ofta jag flyttar om här hemma. Nästan så jag kan glömma bort var jag ställt sakerna…haha! Fint blev det hos dig precis som du har det på de andra ställena också hemma hos dig:))
Kramar fredrika

#2 / / Emma❤:

Åh vilken fin vas (eller vad jag nu ska kalla det):]

Svar: Tusen tack! Den är från nån liten inredningsbutik så vet tyvärr inte vart du kan hitta en liknande :(
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Sonja:

Vilken härlig blogg du har!