/ Mode/Inspiration / Outfits /

Kvällens

 
 
Här ser ni en ytterst liten del av vad jag ska ha på mig ikväll =) Kör svarta jeans, ett svart linne med spetskant, dessa örhängen här ovan som är ganska så nya (BIK BOK), denna långa "kavaj" och svarta kängliknande skor med klack. Som accentfärger blir det lite korallrött, så som på naglar och läppar. Känner mig snart redo för middag och party!
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

fina örhängen :D

Svar: Tack så jättemycket!! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Fani:

Också supersöta örhängen och gillar verkligen kavajen, färgen och längden!

Svar: Ja, men spana in örhängena. Så jäkla trist att mina var sönder alltså! Kavajen gillar jag också, den beiga. Sjukt tråkigt att den blir så skrynklig fort bara =( räcker med att sitta ner så är man helt rutig i ändan!!
emeliecatrine.webblogg.se