/ Allmänt / Hemma hos mig /

Glödlampa

 
 
Har köpt en ny lampa till hallen, den andra fick flytta in till köket. Köpte den på Clas Ohlson och priset är endast en hundralapp, sen kostade själva glödlampan 59 kr tror jag. Är otroligt nöjd över mitt köp!
 
Har varit lite dålig bloggning dom senaste dagarna, men jag är så fruktanvärt trött på kvällen efter jag varit i skolan, kört 12 mil och sedan ätit mat. Då går ögonen i kors i soffan och jag orkar liksom inte redigera några bilder, men idag tog jag mig i kragen! Nu blir det dock en snabbdusch innan jag kryper ner i bingen =)
#1 / / Elin:

det blev ju toppenbra!

#2 / / joe:

Super snyggt ju

#3 / / MATILDA:

åh vad snygg :D

#4 / / Ann:

Riktigt snyggt :)

#5 / / Jessica Antemyr:

Så snyggt! :)

#6 / / Matilda:

Det kallar jag ett fynd! Superfin!

#7 / / JUNITJEJ:

Kanonfin!

#8 / / Www.angusfoto.blogg.se:

Snygg! Köpte du glödlampan på Clas Ohlson!?

Svar: Ja precis, glödlampan är från Classe den också =)
emeliecatrine.webblogg.se

#9 / / MADDISENJ.SE:

Den var riktigt snygg!!

#10 / / Mamsen:

Oh, lampan passar in helt klart. Den blev fin där.
Vilken blick du har för nya saker!!!(eller är de grafisk design de handlar om???)

#11 / / JENNYH - Mammablogg:

Har sett den där, riktigt bra budgettips! =)

#12 / / Sari:

Så himla fin!