/ Allmänt /

Mera magasin

 
Nu har jag två olästa tidningar här hemma, Sköna hem köpte jag för att plöja igenom lite inredning (och för fylla på min tidningshög) och Hem ljuva hem köptes för att jag följer Angelica och Stefans blogg vars kök pryder omslaget. Det är så kul att läsa om/se bilder hemma hos folk som man "känner". 
 
Hörreni, så kul att ni gillade receptet på torsken som jag lagade! Är recept något som gillas här i bloggen då och då? Jag är ju tyvärr inte någon som gör jätteinspirerade maträtter, men ibland kan jag få ett ryck och vilja laga något jag aldrig gjort, eller kanske skriva ut någon rätt som jag helt enkelt bara gillar =)
#1 / / Madeleine Parkenberg:

Lägg gärna upp recept :D

Svar: Då gör jag det! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Dylan:

Skönt att ha lite läsning att se fram emot. Alltid avkopplande att kunna sätta sig med en bra tidning ibland :)

Svar: Ja, superskönt verkligen! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Elin:

Recept är alltid uppskattat. Även på desserter :)

Svar: Då ska jag tänka på det =) La upp ett nyss på en dessert från igår, mums!
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Angus:

åh läsa, det vet jag inte om jag kan längre…
hej jag heter anna och jag är en martyr

#5 / / Netti:

Sköna hem är min favorit inredningstidning :-). Recept är både kul och inspirerande så det vill jag gärna läsa om.