/ Allmänt / Skönhet /

En dyr dag

 
 
Ja, idag blev det en rätt så dyr dag. Först var jag ju hos frisören i tre timmar och blev superfin i håret, är verkligen jättenöjd! Fick dock inte till någon bra bild här hemma så får försöka i morgon eller på torsdag igen. Direkt efter gick jag förbi stan och in på Kicks, min foundation tog precis slut så var tyvärr tvungen att köpa en ny. Hade i allafall lite kvar på ett presentkort jag fick på julafton samt att det var 20 % på en valfri vara, väldigt passande!
 
Nu får det väl bli nudlar och mamma scans resten av månaden, hehe. Är inte alltid roligt att vara student, men vill man känna sig fin så är det såhär det blir ibland =)
#1 / / Angelica Bengtsson Fotografi:

Skönt när man kan få det billigare, tycker alltid smink är så dyrt så det är ju perfekt när det är lite rabatt!

#2 / / JENNYH - Mammablogg:

Ah fy frisören är ingen rolig kostnad, även om man vill vara fin i håret :P ska dit på torsdag ja.. =)

#3 / / Angus:

Jag måste verkligen klippa mig… nått år...

#4 / / Johanna:

Nice! Själv så ska jag klippa mig på torsdag! ;)

#5 / / Emmy's Life:

Så fint namn du har! Och jag gillat ditt stilleben :)

#6 / / Bintan:

Ibland är det härligt att lyxa till det lite även om man får leva lite snålt resten av månaden :-) Hoppas att man får se en bild på håret senare då!

#7 / / Emma Hå:

Jag brukar köpa mitt smink på nätet... går till Kicks och kollar ut vilken nyans jag skall ha och så klickar jag hem det från England för halva priset ;) Hett studenttips!

#8 / / Linnéa Olsson:

Kul med Smashbox, är det bra? :)

#9 / / JENNYH - Mammablogg:

Haha jaa alltså jag är ju brunhårig och gör blonda slingor.... :P Och nu växer mitt hår så jag skulle behöva springa där en gång i månaden. DYRT. Funderar faktiskt på att skippa slingorna och färga en ombre av något slag imorgon, bara så att jag inte får en ful utväxt direkt. Men vet inte.. beslutsångest :P

#10 / / Madeleine:

Såg bild på insta, du blev superfin i håret! Så det var säkert värt pengarna :)

fiix.blogg.se

#11 / / S A R A:

ååh skönhet är så dyrt men såå härligt!