/ Allmänt /

Kvällsmat

 
Ikväll skulle egentligen tjejerna ha kommit hit, men det blev ändrade planer. Killen hann dock fly fältet ändå för att träffa en kompis så jag gjorde det lite lätt för mig ikväll angående maten. Räkmacka! Sjukt gott och det går så jäkla snabbt. Slängde på några kräftstjärtar också, mums. Nej, inte så jättenyttigt med tekaka kanske men jag kommer aldrig någonsin sluta äta bröd. Sockersuget ska jag dock ta på allvar nu, men kan inte sluta med allt det goda känner jag =)
 
Strax pyser jag iväg till Ida dit tjejerna kommer istället, hon drar till Thailand nästa vecka så vi ska passa på att prata ikapp lite ♥
#1 / / Natalie:

Fin blogg! :)

#2 / / Angus:

ja du, jag vet inte vad som hindrar mig egentligen!! jag vet inte ens vad jag heter längre, "mamma"?

#3 / / Paulina Suonvieri:

mums mums mums! Ser underbart ut :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

#4 / / Johanna:

Gott!

#5 / / Johanna:

Gott!

#6 / / MATILDA:

Så gott :D

#7 / / Annster:

Så gott :)

#8 / / J E N N I F E R:

åh vad gott!

#9 / / JUNITJEJ:

Det ser gott ut!

#10 / / Filippa:

Åh, Mon Amie (stavning) är så fint!

#11 / / carro:

så gott :)

#12 / / ɑ n n i k ɑ:

Gott!