/ Inredning /

Stora ha-begär

 
 
Har suttit och kollat runt på underbar inredning som jag mer än gärna skulle vilja klicka hem. Ursäkta ordvalet, men det suger verkligen att vara student vissa gånger! Jag älskar min utbilning och ser fram emot alla kurser vi ska ha, men att vara fattig och leva med en ekonomi som går plus minus noll är så grymt tråkigt. Vi har bott i lägenheten i lite mer än ett år, men känner mig långt ifrån klar. Tyvärr kan man ju inte få allt, men det är ju tur att man kan drömma gratis =)
 
Byrån är ju väldigt lik denna (ska det vara en kopia?), men den är ju alldeles för dyr enligt mig så jag tycker Nordlis från IKEA är minst lika fin. Skulle vilja ha den i hallen, skulle passa så bra där. Boxarna och kudden är från Hemtex, ljusstaken från House Doctor och servetterna från Carolina Gynning. Allt det skulle jag vilja pryda vardagsrummet med. Bilden på elefantörat har jag lånat från den här bloggen, en lättskött växt vilket skulle passa mig väldigt bra!
#1 / / Linnéa Olsson:

Ljusstaken är helt fantastisk!