/ Mode/Inspiration /

Basic

 
Förra veckan sprang jag på den här tröjan på H&M, den var nedsatt och jag va inte sen med att haffa den. Det blev att köpa en ny spets-bh också, har inte allt för många att välja på i min byrålåda kan jag tala om. Att känna sig fin under är lika viktigt som att känna sig fin utanpå tycker jag =) Tröjan ska invigas offentligt i morgon (har redan myst i den hemma), men måste nog byta ut nagellacket då tror jag för det röda jag har nu är inte jättesnyggt till den blekrosa färgen på tröjan.
#1 / / Wilma Ahlborg:

Tröjan var superfin och jag älskar såna där free lace bras, så fina!! Kramis

#2 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Så fint! Är lite på jakt efter liknande spets-bh, det får skrivas upp på fredagens shoppinglista.

#3 / / natalie:

men åh, så fint!

#4 / / Nathalie:

Fint gumman!

#5 / / Louise:

Vilka fina plagg :D

#6 / / Ida:

Superfint!

#7 / / Stina - Tillvaron.se:

Så fin BH! Är den också från H&M? Behöver verkligen uppdatera underklädesgarderoben, den är verkligen eftersatt och det är inte direkt ofta jag känner mig fin under kläderna XD

#8 / / JENNYH - Mammablogg:

Älskar spetsbhar :)

Svar: JAG MED! Vet inte när jag använde en push-bh senast, haha!
emeliecatrine.webblogg.se

#9 / / Joanna- Journalist och föreläsare med Autism:

snyggt

#10 / / Maria Ekblad:

Åh det är så fint med sådana i spets :)

#11 / / My - Morgonkaffet.se:

Så fina!

#12 / / Johanna:

Fint!

#13 / / Sara:

Så himla fin tröja! :)

#14 / / N:

Superfint!

#15 / / johanna - tillvaron.se:

Och inte nog med att de är snygga, jag tycker de är så sköna också. Har inte testat just den, men sådana där utan byglar. Lovely!

Svar: Haha alltså jaaaa, SÅ sköna! Vill ha fler =)
emeliecatrine.webblogg.se

#16 / / Fani:

Åh så fin spetsbh:n var!