/ Allmänt /

Busy

 
Praktiken är full igång och jag har redan varit här i 7,5 dag av tio möjliga. Har jag sagt att det går galet snabbt? Jag pendlar ju också vilket betyder att jag är borta elva timmar om dagen, vilket bidrar till en trött tjej hemma på kvällarna som inte orkar sätta sig vid datorn, därmed utebliven bloggning. Jag finns ju dock på Instagram där jag är rätt flitig, @emeliecatrine heter jag där. Det är väldigt spännande här på Markus Reklambyrå, hittills har jag fått göra en hel del skarpa jobb (alltså sånna som ska ut till kund) och även varit med på after work. I morgon är det tydligen dags för det igen och jag är alltså bjuden än en gång, man tackarrrrr! 
 
Ibland känner jag mig dock som en liten myra på det här stället, alla är så otroligt kompetenta och duktiga och jag som endast gått ett halvår på min utbildning har mycket kvar att lära. Det är ju därför jag är här dock, I guess =)
#1 / / Mamsen:

Va roligt att du tycker det! Jag är glad för DIN skull! Tänk att DU har hamnat RÄTT! Lycka till de sista dagarna

#2 / / Elin E:

håller verkligen med mamsen! så roligt att du hittat ett bra ställe som du trivs på och får göra roliga saker! kan ju inte bli bättre