/ Allmänt /

Entrén på reklambyrån

 
NU HAR JAG BÖRJAT PÅ MIN PRAKTIKPLATS! Det är visserligen bara två veckor den första perioden så det är egentligen inte så mycket att skryta med, hehe. Jag trivs i allafall hur bra som helst hittills, Markus Reklambyrå heter företaget. Alla är väldigt trevliga och jag får sitta med lite småprojekt, både på "låtsas" men även skarpa som ska ut på webben eller liknande. 
 
I morgon skulle Markus tydligen ha en mingelkväll med mat och dryck tillsammans med en ny kund för att fira ett framtida samarbete så jag är också välkommen då vilket känns superkul, det blir alltså att stanna kvar på byrån efter arbetstid en stund. Det blir spännande! Kul att se hur allting går till i verkligheten så att säga =)
#1 / / Elin E:

låter awesome Emelie! :) glad för din skull att det känns så bra

#2 / / Elena :

Åh, va kul! :)