/ Allmänt / Hemma hos mig /

Storstädat

 
 
 
Igår storstädade jag här hemma, det såg verkligen ut som skit innan. Har verkligen inte orkat den sista tiden då det har känts som att dagarna flygit iväg och man har varit trött på kvällarna. Såhär på våren blir jag alltid så pysselsugen också, vill köpa nya kuddfordral och fina dekorationer till hemmet. Gah, inte roligt när man måste lägga pengar på andra saker!
#1 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Så härligt! Vilken mäktig gren på översta bilden! Supersnygg.

Svar: Tack! Ja visst är grenen fin, älskar den =)
emeliecatrine.webblogg.se

#2 / / Ebba Molin:

Åh så härligt hem!

Svar: Åh men tack så hemskt mycket!!
emeliecatrine.webblogg.se

#3 / / Anna [foto]:

Så fint!

Svar: Tusen tack!
emeliecatrine.webblogg.se

#4 / / Evelina:

vart är tavlorna ifrån ? :)

Svar: Hmm, de flesta är från Desenio men sen har jag skrivit ut två stycken här hemma samt att den svarta är från Mio =)
emeliecatrine.webblogg.se

#5 / / Nellie:

Så fint du har det :D

Svar: Tusen tack!! =)
emeliecatrine.webblogg.se

#6 / / Jensvollen:

Men o.m.g. Tror jag dog inredningsdöden!
Herreguuuud vad fint du har det.
Verkligen älskar det du har gjort med trälådan. WOW!

#7 / / Anna ML Holm:

Fiiiint! :D

#8 / / Julia :

Gud vad fint du har! Riktigt inspirerande. Blir lite påmind om mina vägghyllor som inte kommit upp...