/ Hemma hos mig /

Inflyttningspresent

 
 
Tidigare ikväll har min familj varit här och ätit middag, jag bjöd på klassisk spagetti och köttfärssås med riven parmesan. Supergott och enkelt! Allt är ju inte klart här i lägenheten än, men vi börjar komma allt mer i ordning. Matbordet är ju klart och det var lite därför vi ville bjuda in på middag och även tacka för hjälpen med flytten och målning. Fick fina blommor i inflyttningspresent och denna otroligt fina ljusbricka, har en liknande redan men den här fick en plats direkt på vardagsrumsbordet =) Nya mattan skymtar även på första bilden, den tänkte jag visa en bättre bild på i veckan.
 
Har varit lite dött här inne på sistone, men vi har varit i Småland över helgen hos Niclas vänner så tiden har inte riktigt funnits. Internet funkar fortfarande inte på min dator, men tur att man får låna sambons att blogga ifrån!