/ Allmänt / Foto /

Bröllop

 
På lördag ska jag fota på ett bröllop. GAH, är så pirrig inför det! Ska ju bli otroligt kul eftersom jag älskar att stå bakom kameran, men man har ju liksom hela bröllopet i ens händer känns det som. Är rädd för att bilderna blir suddiga, att batteriet tar slut eller att något annat ska bli fel, haha. Äsch, det blir nog bra! Ska åka till kyrkan i morgon för att vara med när brudparet övar med prästen. Då kan jag även kika runt om det finns några fina platser i närheten att fota på =)
 
Det var så längesen jag bloggade nu. Vi har inte skaffat något internet till lägenheten än och som ni vet är jag flitigare på Instagram. Tror det är för att det går så mycket fortare där. Kanske inte behöver vara så knussligt här på bloggen, mobilbilder kanske skulle funka bra emellanåt? Eller vad säger ni?