/ Hemma hos mig /

Vår älskade hylla

 
 
 
Jag vet inte hur mycket ni har hängt med (eller om jag ens skrivit ut det här?) att vi har varit på jakt efter denna hylla ett tag. Den har varit slut på IKEA hur länge som helst, men i fredags hade den äntligen kommit in i lager igen så vi brassade dit på en gång då. I helgen spånade vi, eller rättaresagt jag på hur det skulle se ut i hyllan. Sambon hade inga direkta önskemål förutom att han ville ha sina Sagan om ringen-böcker i den med bokstöden ni ser högt upp =) haha, grabbar alltså! Resten fick jag bestämma.
 
Kände att jag ville ha in lite vårfärger så mintgrönt fick det bli. Vi är så himla nöjda med hyllan och den bidrog till ett mycket trevligare vardagsrum och den passar så bra på väggen! Kan se om jag kan få till en helheltsbild framöver så man får mer perspektiv på det hela!
#1 / / Helena:

Superfin

#2 / / anna:

så fint med vårfärg, det känns så fräscht :)

#3 / / Jennie:

Så fint det blev!

#4 / / Emelie:

Ja jag hade haft det precis som det är för det är verkligen skitsnyggt! Helt avis här :)

#5 / / SARA:

Åh vad fint! :)

#6 / / Lisette Kepp:

haha, älskar pojkar alltså! fast hans böcker gjorde faktiskt sig snygga där. En egen liten personlig stil över det hela.

#7 / / Tess:

Åh, så fint! :) Kram

#8 / / Takai / Beatrice:

Men ååh vad fint ni har gjort! :D <3 INSPO!!

#9 / / Lonelynights:

Åh vilka fina turkosa detaljer, och sagan om ringen böckerna förstås ;)

#10 / / Leo:

Ja, snyggt! Riktigt härliga, våriga färger! :)

#11 / / Ellinor:

Åh vad fint!

#12 / / Leo:

Ja, snyggt! Riktigt härliga, våriga färger! :)

#13 / / Liborius:

Åh riktigt fint:)

#14 / / Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡:

Gud vad snyggt det blev!