/ Diary /

Diary

Det var längesen jag skrev ett inlägg med lite tankar, vet att det brukar uppskattas så jag gör det när jag ändå har det på hjärtat så att säga. Låg i skumbadet förut och låg och tänkte på bloggen, jäklar vad längesen det var man bara la upp en bild man hade knäppt och bara "tjena, här ligger jag". Nu har det blivit mer eftertanke i bilderna jag lägger upp, vill vänta till ljuset är bra i lägenheten osv för att få till så bra bildkvalitét på bilderna.. Men vad fasen, vad skadar det att lägga upp någon dassig bild någongång då och då? Man lever ju inte i en inredningstidning direkt, inte modetidning heller för den delen.. hej Undra hur många bloggare som egentligen ligger i halvnoppriga mjukisbrallor framför tv:n en söndagkväll, tepåsen genomblöt på bordet och sängen obäddad i sovrummet? Egentligen ser det dock ut som kvällsmaten uppdukat helt perfekt, helst i färgordning. Kuddarna är uppbuffade i soffan och i sovrummet är det nyplockade blommor på nattduksbordet. Gah, ibland blir man tokig! Självklart faller jag in i det där ibland jag också då jag älskar att fota och lägga upp fina bilder (det ska jag inte sticka under stolen med) men känns som om fler människor borde ta steget ut och liksom "här är jag, dassig efter en hård lördagsnatt!". Någon som förstår hur jag menar? hej Är det något jag bör bli bättre på? Slänga ut lite mer vardagliga bilder där allt inte verkar vara perfekt?
#1 / / Emelie:

ja det tycker jag! gillar såna bloggar :) men jag gillar dina fina bilder med! så lite blandat kanske :)

#2 / / Sandra:

JAAAA! Det tycker jag absolut du ska göra :D