/ Resor /

Random pictures of New York

 
Efter att jag gjorde min årsresumé så märkte jag att det blev en hel del New York i svaren. Inte så konstigt i försig eftersom att det var en dröm för mig som blev uppfylld när jag åkte dit. Vi (jag och två tjejkompisar) var ju där en vecka, har ju därför en hel del bilder från resan så jag tänkte att jag kunde visa er några som bara har blivit liggandes i mappen!
 
 
Sightseeing i häftiga Brooklyn.
 
 
Storstadspuls precis intill Central Park.
 
 
Frihetsgudinnan fotad från "The Staten Island Ferry". 
 
 
En riktig amerikansk måltid. (Man åkte rulltrappa upp till alla restaurangbord och stod i kö och väntade på ett ledigt bord). Hamburgertallrik med världens största cola, kanske kommer en bild på den en annan dag!
 
 
En del av New York Film Academy nere vid södra Manhattan. Undra om någon kändis tagit examen härifrån?
 
 
Dom traditionella skolbussarna, häftigt att se på riktigt och inte bara i filmer =) 
 
 
Jag kanske skulle göra en liten guide av vad vi gjorde under resan, hur vi bodde osv? Eller skriva ihop något om resan överhuvudtaget?
#1 / / Johanna:

Jättefina bilder!

#2 / / Angus:

ja gör det så kan jag spara den tills ja ska dit! för jag SKA dit

#3 / / Anonym:

Åh, gud vad roligt!

#4 / / Janie:

Skulle verkligen också vilja åka dit :)

#5 / / Lisa Lövgren Ränne:

Härlig bilder Emelie! Hoppas också kunna åka dit någon dag!

#6 / / Boel:

Underbara bilder! Och skriv gärna en liten guide :)

Sv: Men gör det! Du får jätte gärna göra en liknande lista :)

#7 / / Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Vad roligt, tycker verkligen du ska göra en fortsättning om mer om resan! :)

#8 / / Angelica Bengtsson Fotografi:

Åhh, vill verkligen åka dit! Gärna lite new york inlägg :D