/ Mode/Inspiration /

Passfodral

 
Aloha, nu är vi påväg till Mallis! Ska bli så jäkla underbaaaaart med semester, äntligen säger jag bara! Har ju jobbat HELA sommaren. Tänkte visa mitt fina passfodral som jag införskaffat till resan, det är svart och i fusk-skinn och kommer från H&M. Kan man resa lite snyggare så är ju det alltid ett plus =)
 
Kommer troligtvis inte blogga från resan (kommer hem på tisdag nästa vecka), men på Instagram ska jag som vanligt försöka uppdatera flitigt. Kommer ju dock ta miljontals bilder där borta så jag kan visa er hur vi haft det när jag kommer hem. Ha det så bra och puss på er!
#1 / / Stina - Tillvaron.se:

Ha det nu så himla härligt! Ska bli kul att se på instagram och när du kommer tillbaka sen :)

#2 / / ISA:

ha en UNDERBAR resa och samla massa solenergi <3